.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل دکتر رنگرز از قهرمان تیم ملی پدل بورد کشور
« پارسا محمد علیزاده » قهرمان دوران طلایی + عکس

شمال نیوز / سرویس ورزشی : در هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور دکتر حسن رنگرز از پارسا محمد علیزاده عضو تیم ملی پدل بورد کشورمان به پاس سال ها تلاش در عرصه های آسیایی و جهان تقدیر شد.

 

به گزارش شمال نیوز، در این مراسم بهمن نیکخو مشاور وزیر ورزش و جوانان، مهندس خانزاده مدیر کل بودجه استان و رییس حقوقی اداره کل ورزش و جوانان مازندران حضور داشتند ،  پارسا محمد علیزاده عضو شایسته و توانمند تیم ملی پدل بورد کشورمان که سابقه حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان را در کارنامه دارد به شکل شایسته ای تجلیل شد.

 

در این دیدار پارسا محمد علیزاده ضمن قدردانی از زحمات دکتر حسن رنگرز در مدیریت ورزش مارندران از ایشان به سبب توجه به قهرمانان سپاسگزاری کرد.

 

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از تلاش های این ملی پوش بابلی تقدیر نمود و ابزار امیدواری کرد هر چه بیشتر این ورزش جدید در بین نوجوانان و جوانان توسعه پیدا کند.

 

رنگرز نزدیکی مازندران به سواحل دریای خزر را یکی فرصت عالی دانست تا شاهد توسعه و پیشرفت این ورزش زیبا آبی در آینده نزدیک باشیم.

 

پارسا محمد علیزاده به عنوان کاپیتان تیم ملی و پرچمدار کشورمان در مسابقات آسیایی و جهان برای کسب رتبه های عالی از امیدهای اصلی کسب مدال در مسابقات آینده بین المللی به شمار می رود.

 

 

این ورزشکار نخبه با تمرینات مستمر در سواحل بابلسر و آموزش جوانان علاقمند بدون حاشیه در صدد افتخار آفرینی برای ورزش استان و کشور است.

 

توجه به قهرمانان از سیاست های اصلی دستگاه ورزش استان می باشد که در دوران مدیریت دکتر رنگرز به خوبی در حال اجراست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.135 seconds.